Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kasy fiskalne 2022
Terminale Płatnicze
Kategorie
Narzędzia
Blog
Kontakt
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
TechMedia Sp. z o.o.
ul. Złota 59
00-120 Warszawa
Budynek Lumen, wejście od Emilii Plater
tel. 22 122 13 55
fax. 22 122 13 51
Oddział Siedlce:
Budynek REAL
08-110 Siedlce
ul. Brzeska 76, II piętro
tel. 25 633 66 74
fax. 25 633 66 73
Logowanie
Podpis elektroniczny zestaw CERTUM bez czytnika mini
Podpis elektroniczny zestaw CERTUM bez czytnika mini to zestaw do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, ważność 1 rok lub 2 lata.
Ocena Nie ma jeszcze oceny
Cena netto: 194,00 zł
Powyższe ceny są cenami netto

Podpis elektroniczny zestaw CERTUM bez czytnika mini to zestaw do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, przeznaczony dla Klientów posiadających czytnik kart kryptograficznych.
Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany przez osoby podpisujące dokumenty (w tym deklaracje do ZUS, e-deklaracje podatkowe) w imieniu własnym lub w imieniu innych podmiotów (przedsiębiorstw, instytucji, administracji samorządowej, administracji rządowej).
Zawartość zestawu:
Komputer osobisty:
Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany przez osoby podpisujące dokumenty (w tym deklaracje do ZUS, e-deklaracje podatkowe) w imieniu własnym lub w imieniu innych podmiotów (przedsiębiorstw, instytucji, administracji samorządowej, administracji rządowej).
Zawartość zestawu:
- Karta kryptograficzna mini
- Płyta z oprogramowaniem.
- Certyfikat kwalifikowany CERTUM
- Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
- podpisanie dowolnego pliku
- weryfikacja podpisu pod dokumentem
- podpisywanie wielu plików przy jednokrotnym podaniu kodu PIN
- składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
- składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
- kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
- składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
- komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
- składanie e-deklaracji podatkowych
- podpisywanie raportów do GIIF (Generalny Inspektor Informacji Finansowej)
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
- podpisywanie faktur elektronicznych
- składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
- korespondencja z urzędami administracji publicznej
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych.
Komputer osobisty:
- procesor: Pentium 800 MHz
- pamięć RAM: 256 MB
- 65 MB wolnej przestrzeni dyskowej
- porty: USB
- system operacyjny: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- przeglądarka np. Internet Explorer 5.5 - dostęp do Internetu.
- sterowniki PC/SC dla wymaganego systemu operacyjnego
- zapis i odczyt kart wykonanych zgodnie ze specyfikacją ISO 7816-1,2,3,4
- obsługiwane protokoły: T0, T1.