- procesor: Pentium 800 MHz
- pamięć RAM: 256 MB
- 65 MB wolnej przestrzeni dyskowej
- porty: USB
- system operacyjny: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- przeglądarka np. Internet Explorer 5.5 - dostęp do Internetu.
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kasy fiskalne 2023
Terminale Płatnicze
Kategorie
Narzędzia
Blog
Kontakt
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
TechMedia Sp. z o.o.
ul. Złota 59
00-120 Warszawa
Budynek Lumen, wejście od Emilii Plater
tel. 22 122 13 55
fax. 22 122 13 51
UWAGA! W dniach 16-17 listopad 2023
szkolimy się dla Was i oba biura są zamknięte!
Oddział Siedlce:
Budynek REAL
08-110 Siedlce
ul. Brzeska 76, II piętro
tel. 25 633 66 74
fax. 25 633 66 73
Logowanie
Zestaw MultiBox Mini
Zestaw MultiBox Mini do podpisu elektronicznego, ważność 1 rok lub 2 lata.
Ocena Nie ma jeszcze oceny
Cena netto: 299,00 zł
Powyższe ceny są cenami netto

Zestaw MultiBox Mini to kompletne urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, składające się między innymi z certyfikatu kwalifikowanego, karty kryptograficznej (nośnik certyfikatu) oraz czytnika kart kryptograficznych.
Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany m.in. przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.
Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany m.in. przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.
W skład Zestawu MultiBox Mini wchodzi:
- Zestaw Certum mini z podpisem elektronicznym
- Certyfikat ID do szyfrowania poczty
- Czytnik kart ACS ACR38T Plug-in
- Karta kryptograficzna mini
- Płyta z oprogramowaniem
- Certyfikat kwalifikowany CERTUM
- Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
- Wariant na 1 rok z certyfikatem Basic ID
- Wariant na 2 lata z certyfikatem Enterprise ID.
- podpisanie dowolnego pliku
- weryfikacja podpisu pod dokumentem
- podpisywanie wielu plików przy jednokrotnym podaniu kodu PIN
- składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
- składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
- kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
- składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
- składanie e-deklaracji podatkowych
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
- podpisywanie faktur elektronicznych
- składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
- korespondencja z urzędami administracji publicznej
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
Wymagania: