Koszyk

 x 
Twój koszyk jest pusty

Terminale Płatnicze

Blog

Kontakt

logo techmedia

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


TechMedia Sp. z o.o.
ul. Złota 59
00-120 Warszawa
Budynek Lumen, wejście od Emilii Plater

tel. 22 122 13 55
fax. 22 122 13 51

Oddział Siedlce:
Budynek REAL
08-110 Siedlce
ul. Brzeska 76, II piętro

tel. 25 633 66 74
fax. 25 633 66 73

Zestaw MultiBox Standard

Zestaw MultiBox Standard do podpisu elektronicznego, ważność 1 rok lub 2 lata.
Ocena Nie ma jeszcze oceny
Cena netto: 289,00 zł
Powyższe ceny są cenami netto
Opcje

not_available.gif
Zestaw MultiBox Standard to kompletne urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, składające się między innymi z certyfikatu kwalifikowanego, karty kryptograficznej (nośnik certyfikatu) oraz czytnika kart kryptograficznych.

Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany m.in. przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

W skład Zestawu MultiBox Standard wchodzi:

  • Zestaw CERTUM Standard z podpisem elektronicznym
  • Certyfikat ID do szyfrowania poczty
Zestaw Certum Standard zawiera:
  • Czytnik kart ACS ACR38 USB
  • Karta kryptograficzna standard
  • Płyta z oprogramowaniem
  • Certyfikat kwalifikowany CERTUM
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
Certyfikat niekwalifikowany zaufany do szyfrowania poczty do wyboru:
  • Wariant na 1 rok z certyfikatem Basic ID
  • Wariant na 2 lata z certyfikatem Enterprise ID
Możliwości:
  • podpisanie dowolnego pliku
  • weryfikacja podpisu pod dokumentem
  • podpisywanie wielu plików przy jednokrotnym podaniu kodu PIN
Zastosowanie:
  • składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
  • składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
  • kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
  • składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
  • składanie e-deklaracji podatkowych
  • korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
  • podpisywanie faktur elektronicznych
  • składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
  • korespondencja z urzędami administracji publicznej
  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
Wymagania:

Komputer osobisty:

  • procesor: Pentium 800 MHz
  • pamięć RAM: 256 MB
  • 65 MB wolnej przestrzeni dyskowej
  • porty: USB
  • system operacyjny: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
  • przeglądarka np. Internet Explorer 5.5 - dostęp do Internetu.